Re: jaka pamięć/tunning pamięci w laptopie?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 10:28:20 MET

Dnia 2006-03-20 10:22:19, encja *d'plus* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> i jeśli ktoś byłby tak życzliwy i powiedział na jakie oznaczenia zwrócić
> uwagę/jakie są najlepsze kości do laptopa/marka/cl. chciałbym wyciągnąć
> max z pamięci...

Jeszcze nie widziałem "tuningowalnego" notebooka...
Nawet, jeśli znajdziesz jakiś dziki BIOS, to pamiętaj, że notebook ma
bardzo ograniczone możliwości oddawania ciepła. Wszystko jest tam ciasno
upakowane i raczej pracuje w dość "wyliczonych" warunkach cieplnych.
Jeśli jesteść doświadczonym overclockerem, to niczego Ci nie będę
doradzał. A jeśli jesteś początkujący (a po pytaniach wnoszę, że tak) to
masz jedną radę, ale cenną: DAJ SE SIANA ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]