partycja się zbiesiła...pomocy !

Autor: sundayman <sundayman_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 00:03:00 MET

Witam.
Mam taki problem. Otóż mam na dysku trzy partycje.
1. 50 MB FAT primery- na niej siedzi Boot Magic (chyba 6).
2. NTFS primery - z windows XP1
3. NTFS logical - z windows XP2

No i wszystko fajnie. Ale cos mnie podkusiło, zeby boot magica zastapic
przez Acronis OS Selector.
No wiec wywalilem Boot Magica, zainstalowalem Acronisa...A ten mi pokazuje
tylko XP1. Nie daje rady mu wstawic tego XP2.
hm...no to (chyba bez sensu), w Partition Magicu konwertuje ten XP2 z
logical na primery.
Oczywiście nic to nie daje. No dobra, to wracam do Boot Magica. Kasuje
Acronisa, instaluje Boot Magica - a tu - d..a blada !
XP1 startuje, ale XP2 za cholere nie chce. No to znowu proboje Partition
Magicem zamienic ten XP2 z primery na logical . Ale nie daje sie.

Kiedy startuje z XP1, partycja z XP2 jest widoczna, wszystko tam wyglada ok.
Ale - wystartowac z XP2 - nie moge za Chiny Ludowe.

Pomozcie - mozna to jakos ustawic ?

pozdr.