Ati ALL-IN-WONDER - problem z wejściami niskiej częstotliwości.

Autor: Gabriel <gabrielve_at_gmail.com>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 23:56:45 MET

Od wczoraj mam przykry problem z moją kartą graficzną (CLUB 3D -
Radeon 9800PRO ALL-IN-WONDER). Wejścia composite i s-video
wypuszczają na ekran staszny śmietnik. Wygląda to IMO tak jakby
karta nie była w stanie przełączyc się na niską częstotliwośc
przy uruchomieniu tych konektorów. Boję się że coś mogło sie
upalic w trakcie jak były przełączane źrodła wejścia (mam dwie
konsole i stacjonarny Divx Player podłączone przez "AV System
Selector" - niezbyt skomplikowane urządzenie cokolwiek). Co prawda
żadnego absolutnie śladu (przynajmniej widocznego gołym okiem)
uszkodzenia czy upalenia na karcie nie widac, ale sami wiecie jak to
jest :/ W każdym razie jako standardowa karta graficzna (z pełną
akceleracją) urządzenie działa prawidłowo. Ktoś ma jakiś pomysł?
Uprzedzając pewne potencjalne odpowiedzi:
Tak, okablowanie jest sprawne, obraz generowany przez urządzenia
także (sprawdzane na TV)
Tak, system był przeinstalowywany :)
Tak, sprawdzałem na innym komputerze = to samo :)
Tak, sprawdzałem z różnym oprogramowaniem (ATI MMC, Chris TV, K!TV,
Media Player Classic) i z różnymi wersjami sterowników (kilka wersji
referencyjnych ATI i jedną wersje "OMEGI") = bez zmian.
I wreszcie: Tak, karta jest na gwarancji :> Po prostu chcę wykorzystac
wszelkie możliwe opcje zanim wsiąknie mi na kilka tygodni do serwisu,
czego wole póki co uniknąc.

Btw.: tak wiem nie działa mi "c" z kreska :>