Re: jak podzielić dysk?

Autor: raku <raku/spam-off/_at_buziaczek.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 23:03:18 MET

OMSON spłodził(a):

> Z tym akurat to pewien eksperyment wynikajacy z najmniejszczego czasu
> dostepu do danych na hdd (tak mi to wpadlo do dynki i zamierzam to
> przerobic u siebie - wkoncu swap ma byc jak najwydajniejszym obszarem
> hdd).

sprawdź najpierw średni procent użycia swapa
Na moim pececie działającym 24 dni bez restartu jest to 70 MB z 256 MB.
Na drugim działającym od 4 godzin - 0 MB z 256 MB.
Czy uważasz, że opłaca się dla czegoś takiego kombinować z czasami dostępu?
Czy zdajesz sobie sprawę, jaka jest różnica w czasie dostępu
pomiędzy "początkiem" a "końcem" dysku?
A jeśli już tak chcesz kombinować, to lepiej umieść swap w pamięci RAM.

Twój pomysł jest IMO równie sensowny, co dmuchanie w skrętkę, żeby
przyśpieszyć upload danych przez internet.

--
raku
raku/spam-off/@buziaczek.pl