Re: Zólty obraz - pomocy!

Autor: Jefferson <ajb7_at_tlen.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 18:50:12 MET

Hehe.. to prawda. Nie mam "balansu bieli"... Nie mam juz pewnosci
czy to monitor, czy grafika. Próbowalem wszelkich ustawien i
programów diagnostycznych. Dalbym glowe, ze problem powstal w
Samtronie (czytalem na grupach o "zimnych lutach"), ale po
odlaczeniu kabla monitora od kompa, wyskakuje komunikat kontrolny, w
którym biel wystepuje...
Ciezko stwierdzic, czy OSD pokazuje kolory.. wlasciwie OSD zawsze
bylo w jednym kolorze - jasnoniebieskim... nie widze róznicy, ale
moge sie mylic.