Re: jak podzielić dysk?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 18:45:52 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> A programy gdzie wrzucisz? Poza tym zawsze warto mieć rezerwę.
Spokojnie calosc na te 8GB. Ja mam jedynie 6GB i mieszcze sie z softem
do grafiki i muzycznym (zostaje mi jeszcze 1.5GB miejsca). Gry wale na
nastepna partycje 40GB. Swap mam na partycji primery (fizycznie druga) o
wielkosci 2GB wlasnie na NTFS.
Powiedzmy sobie otwarcie: czas dostepu do danych rosnie wprost
proporcjonalnie do odleglosci od poczatku hdd. Dlatego osobiscie co
powazniejszy soft instaluje na systemowej - reszte na pozostalych.
Zastanow sie nad tym. ;)

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!