Re: Ahtlon 64 na 754 >3000

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 13:21:56 MET

Leszek K <leszek60wytnij@neostrada.pl> wrote:

> Ten co 1.01.05 kosztował 700 zet to potaniał do ~500 zet koło września i
> zniknął.

            Za ~700 zl jest tam mowa wylacznie o A64 S939 Winchester BOX. Obecnie
kosztuje ~630-690 zl:
http://sklep.henwar.pl/index.php/mp/page/produkt?produkt_id=21762
http://sklep.sirius.com.pl/?op=info&pid=1569
http://www.pronotek.pl/eSklep/product_info.php?products_id=7341

Roznica w stosunku do ~700 zl sprzed kilkunastu miesiecy minimalna i tak
jak pisalem bardziej ksztaltowana przez kurs PLN/USD.

> Na kurs złotówki nie narzekaj. Jak na razie nie jest źle.

            Tak? Ja widze jak w sklepach dookola "automagicznie" rosna ceny,
bo nasi pozal sie boze handlowcy maja wredny zwyczaj kalkulowania ceny:
"AKTUALNA cena zakupu w USD x kurs + marza" - niezaleznie od faktycznej
ceny zakupu danej partii przez importera. Roznica kursowa to takie PL
superflum handlowe i niektore czesci podrozaly w ciagu kilku dni o ~20%.
Co ciekawe dotyczy to tylko podwyzek, bo jak towar tanieje/ zlotowka sie
umacnia to zapasy wypychane sa po starych cenach.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl