Re: jak ja nienawidze kupowac komputera! pomozcie prosze

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 21:45:39 MET

gkaszcz wrote:
> Potrzebuje zatem plyte procesor i pewnie pamiec.
> Do tej pory uzywalem platformy AMD (plyta MSI proc Athlon 1.6 GHz) Slyszalem
> na jej temat duzo zlych opinii i w rzeczy samej mialem przez kilka (5?) lat

A nie masz nic przeciwko temu, że komputer jest zasilany z sieci 230V?
Bo skoro ten się wiesza, to pewnie i ten nowy też będzie ;).

> eksploatacji pare problemow zarowno z plyta jak i z procesorem. Dodatkowym
> problemem jest halas no bo AMD sie grzeje. Porownuje to np z komputerami na

Akurat Athlon 64 jest sporo zimniejszy od każdego Pentium 4 czy Celerona.

> W zwiazku z tym pomyslalem ze platforma intela chyba bedzie lepsza.

No to dziwnie pomyślałeś. Przesądy.

> No dobrze ale w takim razie co kupic?

Semprona na S939 oczywiście ;)

> Na pewno najwazniejsza jest stabilnosc i wysoka jakosc wykonania komponentow
> plyty glownej.
> Bardzo wazne jest tez zeby byl cichy i to bez jakiegos chlodzenia wodnego i
> tym podobnych bajerow.

No to zdecydowanie AMD.

> Mam w starym kompie karte graf na AGP i byloby dobrze zeby sie ja dalo
> przelozyc, albo moze byc grafika zintegrowana na plycie a pozniej moze cos
> dokupie. Na pewno nie kupie teraz drogiej karty graf.

Asus A8N-VM CSM.

> Mysle ze moge wydac na plyte ok 500 zl na proc do 400.

Płyta 330, procesor jakieś 350.