Re: Ahtlon 64 na 754 >3000

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 18:57:22 MET

Użytkownik Radosław Sokół na grupie pl.comp.pecet zamieścił:

> Nie wiem o co Wam chodzi w tej dyskusji :)

O to http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=237. Wg. tego arta procesory
na tym niby budżetowym gnieździe są faktycznie szybsze, niż te na 939.
Do tego oczywiście tańsze. Przecież za cenę płyty na 939 kupię lepszy
procesor 754 (np. zamiast 3000+ na 939 będzie mnie stać na 3400+ pod
754). Problem w tym, że nie znam nawet dokładnie cen, bo nigdzie nie
mają już tych procesorów, nawet na allegro. Więc pytam, czy będą one
jeszcze produkowane, czy można je gdzieś zdobyć z gwarancją?