Ktory komputer lepiej kupic waszym zdaniem?

Autor: <d4rqu_at_op.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 17:39:52 MET

Witam. Mam dylemat do nie wiem ktory komputer lepiej kupic. Pierwszy to
Celeron 3ghz, 512ramy, 80gb hdd, radeon 9250 za 1299zl. A drugi to
Intel 2x 2,66 (dwurdzeniowy), 512ramu, 200gb hdd i ati x550 256mb za
1999zl. Zaznaczam, ze komputer bedzie mi glownie potrzebny obslugi
internetu, rysowania w autocadzie, chcialbym sobie czasem zagrac w
jakas z nowszych gierek, np, quake4. Czy pierwszy komputer nie bedzie
za slaby? Bo roznica ceny jest spora i nie wiem czy oplaca mi dawac
700zl wiecej. Zaznaczam ze chcialbym, aby na tym komputerze w
przyszlosci dzialal mi dobrze windows vista. Aha i mam jeszcze drugie
pytanie, nie wiem jaki wybrac monitor. Czy polecacie 17 cali za 899zl,
czy 19 cali za 1299zl? Czy na monitorze lcd 17 cali, dobrze sie pracuje
w rozdzielczosci 1280 x 1024. Czy literki nie sa za male? Bede
wdzieczny za odpowiedz.