lap bez sieci - czy SP2? czy XP w ogole?

Autor: Mike <michał_at_blah.com.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 15:44:51 MET

witam,

mam do zainstalowania XP na w miarę nowym laptopie ASUS.
Laptop NIE będzie podłączany do sieci (żadnej, w szczególności do
internetu), będzie natomiast używany do grania, uruchamiania różnych
programów, obrabiania grafiki.

Czy w takiej sytuacji warto instalować XP z SP2, czy lepiej zostać
przy SP1, a może nawet bez SP?
ZTCW, każdy SP zwieksza bezpieczenstwo (kiedy mamy dostep do sieci,
albo wielu userow na tym samym sprzecie), ale tez zwieksza
zapotrzebowanie na pamiec i spowalnia odrobine system, czasem
utrudniajac programom dostep do jakichs plikow.

Nie wiem, czy poprawia sterowniki i stabilnosc pracy, a to bylby
jedyny argument za SP2.

Prosze o rade. Zastanawiam sie czy moze lepszy bylby Me, albo 2000,
ale obawiam sie ze ne bedzie dobrych sterownikow na te systemy...

Michal