problem z dzwiekiem na plycie K7s5a PRo

Autor: Radzin <radzin_at_tenbit.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 15:36:20 MET

witam

posiadam w/w plyte do tego zintegrowany k. dzwiekowa AC'97. ostatnio
kombinowalem troche ze sterownikami a do tego mialem kilka dni druga
karte mianowicie SB LIVE, wczesniej oczywiscie wylaczylem AC97 w biosie.
teraz nie mam juz LIVE'a a moja "Integra" gra jakos zdecydowanie gorzej
niz to bylo wczesniej, wiem to bo w winampie przy ustawieniu equalizera
takim jak zawsze mp3 ktore graly super teraz maja zdecydowanie
przesterowany i jakby nie czysty bas i ogolnie muzyka brzmi jakos
gorzej:( podejzewam ze to wina sterownikow, co najdziwniejsze po swiezej
instalacji win XP pro instaluje sie sterownik nie posiadajacy jakis
dziwnych opcji dzwieku 3D podczas gdy teraz nie wiem skad takie opcje
sie znalazly, pokombinowalem i wrocliem do sterow wydaje mi sie
odpowiednich ale czuje ze jakies pozostalosci psuja dzwiek. zadne
odinstalowywanie i ponowna instalacja nie pomaga:( nie wiem co robic z
tym fantem, nie usmiecha mi sie instalacja od nowa Windy:(

pozdrowienia
Radek