pytanka o nowego kompa

Autor: DiD <aaee_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 14:51:05 MET

witam,
przez ostatnie poltora roku jestem poza tematem i teraz przyszlo mi
zlozyc kompa do okolo 3000zl z LCDkiem i stad mam kilka pytan do
specow.
Jaka jest rzeczywista roznica w wydajnosci miedzy samtronem 3000 a
athlonem 3000?
warto dolozyc ponad 100zl do pluty i proceosra na slocie 939 ?
Czy istnieje roznica miedzy nforce 3 a nforce4 ? a moze lepiej kt800 ?
chociaz posiadam plytke na nforce2 i bardzo sobie chwale. Czy warto
dokladac do nforce4 czy wystarczy plytka na nforce3 i samtronik jakis
? Myslalem nad "Asus K8N-E nForce3-250Gb s.754"
Teraz jesli chodzi o dyski, co daje mi serial ata 2? czy lepiej kupic
plyte z sata1 ?
Jaka pamiec najlepiej kupic do takiego zestawu jak powyzej ? 400MHz
czy 533 ??
Prosze tez o polecenie zasilacza, tzn o jakiej mocy musi byc na obecne
czasy? 400W ?
i jaka grafike do jako takiej gry na srednich gierkach do 300zl ??