Karta Winfast TV - problem - secam/pal?

Autor: Baskun <cerone_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 12:36:59 MET

Kupilem jakis czas temu karte tv winfast tv 2000xp firmy leadtek.
Zainstalowalem karte i wszystko dzialalo bez zarzutu.

Ostatnio zmienilem komputer i musialem zainstalowc ponownie karte.
Niestety po instalacji mam b. kiepska jakosc obrazu - rozmanazany obraz, b.
kiepskie kolory (szarobuure).
Musialem zlikwidowac kolory - obraz jest teraz czarno-bialy - zeby mozna
bylo ogladac telewizje jako tako.

Pytalem speca z czego wziela sie tak kiepska jakosc obrazu. Pytamel czy to
problem k. grafiki?
Powiedzial ze to problem systemu - chodzi o secam/pal.
Na pudelku do karty mam zaznaczone PAL. Ale podczas instalacji program
ustawil sie na secam. Nie moge tego zmienic.

Poradzcie - co robic?