Re: jak rozkrecic/wyczyscic hp 610c

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 12:44:15 MET

<<>> Gozdek <<>> wrote:
> Użytkownik "Krzysztof Wołoszka" <KWoloszka@op.pl> napisał w wiadomości
> wysmienicie a bedzie juz miala kolo 10 lat.
>>

> A tej tasmy i trybow nie da sie wymienic? Chociaz nie wiem czy przy
> terazniejszej cenie tej drukarki to chyba oplacalne by nie bylo.
Właśnie o to chodzi, że trzeby by mieć te części kawałka mechaniki
ci nikt raczej nie sprzeda, a jak masz kupować używany który nie wiadomo
ile czasu będzie działał to chyba jest raczej nie opłacalne. Ewnetualnie można
jeszcze sprawdzić naciąg takiej białej ząbkowaneju tasiemki, która jest obo
wałka po którym jeżdzą pojemniki z atramentem

Pozdrawiam
         Krzysztof Wołoszka
         Tlen: KWoloszka