Re: Okulary 3d do ati

Autor: TK <nospam-kochmans_at_polbox.com>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 18:52:24 MET

|3eR|<0 wrote:
>
> Uzytkownik "TK" <nospam-kochmans@polbox.com> napisal w wiadomosci

> Czlowieku, jaka slepota ? przeciez monitory lcd nie emituja "mrugania"
> maja staly obraz jak bys spogladal na kartke papieru.

Mruganie okularow nie bieze sie z mrugania monitora tylko z mrugania
samych okularow, ktore po prostu raz zaslaniaja jedno oko, a raz drugie.
Na jedno oko wypada polowa czestotliwosci monitora.

Apropos przeplotu w okularach 3D:
W instrukcji do pewnych okularow (a raczej sterownikow do nich)
wyczytalem, ze mozna je uruchomic w trybie przeplotu, dzieki czemu mozna
ich uzywac z monitorami, ktore nie osiagaja zbyt wysokich
czestotliwosci. Nie wiem za bardzo na czym to polega, nie sadze jednak,
by chodzilo o taki typowy monitorowy przeplot. W kazdym badz razie jest
zastrzezenie, ze w trybie przeplotu obraz 3D ma znacznie nizsza jakosc.