Re: Okulary 3d do ati

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 00:27:12 MET
Message-ID: <dvcs6k$pjs$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=response

Uzytkownik "TK" <nospam-kochmans@polbox.com> napisal w wiadomosci
news:44199061$0$1464$f69f905@mamut2.aster.pl...
> |3eR|<0 wrote:
>>
>> Uzytkownik "TK" <nospam-kochmans@polbox.com> napisal w wiadomosci
>> news:4418356a$0$1472$f69f905@mamut2.aster.pl...
>>
>>> |3eR|<0 wrote:
>>>
>>>> Witam chce sie "zabwic" w okulary 3d. Mam karte Ati Readon x800GT, czy
>>>> ta karta ma opcje przeplotu obrazu ?. Z tego co mi wiadomo jest to
>>>> wymagane.
>>>>
>>>
>>> Nie jest wymagane.
>>>
>>> A jaki masz monitor? Bo jesli LCD, to nici z okularow 3D.
>>
>> LCD samsung 193P 75 Hz. Dlaczego nici ? Przeciez sa okulary gdzie
>> spokojnie lcd wystarczy min 70 Hz
>
> To byc moze wymyslili cos nowego. W sumie dawno sie tym nie interesowalem.
> Podaj moze o jaki model okularow ci chodzi, bo jesli dzialaja na zasadzie
> naprzemiennego zaslaniania oczu, to 75 Hz / 2 = 37,5 Hz = slepota po
> kwadransie.
Czlowieku, jaka slepota ? przeciez monitory lcd nie emituja "mrugania" maja
staly obraz jak bys spogladal na kartke papieru.
37,5 to masz fps jakie uzyskasz przy 75 i tyle. W grach i animacji jest to
animacja calkiem ok ale wiadomo ze lepiej miec 50-60 fps.
http://www.servodata.com.pl/i-glass/3d_pc/3d_opengl.htm
Received on Fri Mar 17 00:30:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 17 Mar 2006 - 00:51:17 MET