Re: Zagadka w drukarce atramentowej Xerox M750

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 13:19:50 MET

Oto co Jacek Maciejewski napisał:

> No cóż, wygląda na to że nie wiesz, podobnie jak ja :) Nowy pojemnik
> nie ma żadnych uchwytnych dla sensorów drukarki cech. Oprawa
> pojemnika nie ma żadnych styków/kontaktów/czujników pozwalających
> stwierdzić wyjęcie i włożenie pojemnika.

Żeby podkręcić jasność: Na Elektrodzie wyczytałem że jednak układ
fototranzystor-dioda LED współpracujący z metalicznymi lusterkami na
pojemnikach mierzy jakoś ilość atramentu, prześwietlając pojemnik i
prawdopodobnie mierząc światło rozproszone. Może nawet pozycja "na
lusterkach" służy do określenia poziomu odniesienia?
Podobno można "oszukać" układ, zaczerniając ścianki pojemnika na
prawo od lusterek.

--
Jacek - K7S5A rider