Re: dziurawic zasilacz czy kupic nowy?

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 07:48:22 MET

Dnia 2006-03-16 23:49, Użytkownik Michal Bien napisał/a:

> Nie za drogo jak na taki zasilacz? Identyczny konstrukcjnie, nowoczesny i
> tez pozadnie wykonany Modecom MC-350 ATX 2.0 masz za koncowke tej ceny:

No jeżeli dmucha tak samo jak HuntKey to inicjatorowi wątku też powinien
przypasować - nie ma w końcu straszecznie wypasionego zestawu. Ja
Huntkeya polecam bo:
a. mam
b. znam
c. jestem zadowolony
d. wiem że solidnie dmucha
e. ten zasilacz w testach plasowany jest w klasie zasilaczy 400W, a jako
ciekawostkę dodam, że maszyna na której został pobity parę dni temu
rekord wykręcania PIV (http://www.oc-team.com/news.php?readmore=330 -
5367 Mhz) była właśnie zasilana tym zasilaczem :D

Wspomniane w tym wątku Fortrony też będą OK - sam miałem wersję 300W i
dawała radę konfigowi, który wg kalkulatorów mocy ciągnął w porywach
330W - ale w moim odczuciu słabiej wyciągał powietrze z obudowy.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl