jaki "file system" w nowych notebookach dają?

Autor: fiman1 <fiman1_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 21:58:11 MET

Z ciekawaości pytawam was jaki -file system- dają wam w notebookach nowych
kupionych z Win oem.
W moim laptopie Acer (trudno to nazwać notebookiem) mam 2 partycie na dysku 80
GB obie na fat32. Dlaczego z winxp formatują pod tak starym systemem? A jak
jest u innych?. Ale pomimo tego. Jak kupiłem dysk Wellannd przenośny na USB to
i tak z laptopa mogłem go formatować tylko na NTFS mimo posiadania legalnego
XP i servis packa 2. Brak tu logiki?!