Re: dziurawic zasilacz czy kupic nowy?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 21:58:11 MET

radxcell napisał(a):
> zasilam tym P3 na BXie, 2 nagrywarki, 4 HDD, 2 karty
> dzwiekowe i Hercules 3D Propheta All-in-Wonder 8500DV,
> mysle ze 300W ma spory zapas.
> dlatego wazne sa dla mnie
> 1. cisza, ale wentylator powinien jednak byc... :)
> idealnie gdyby zasilacz trzymal sie ponizej 15dB (sa takie?)
> 2. wloty powietrza z dolu plus z przodu (od napedow)
> 3. duza kratka wylotowa
Prawdziwe 300W powinno ci wystarczyc az nadto, popatrz na alledrogo nad
Fortronami FSP-300 z 12cm wentylatorem (ale nie te z blacha na
wentylatorze tylko z drucianym grilem!), sa od 245 do 350W w smiesznych
cenach, cichosc absolutna, przewiew bardzo duzy, wentylator przy
minimalnych obrotach (nie slychac wogole ze sie kreci) wieje - z 50cm
czuje powiew bo akurat taki wieje mi na wysokosci ramienia ;)