Re: Schladzanie Celerona 1,7 GHz

Autor: Krzysztof Wo³oszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 12:39:13 MET

 wredny_menel wrote:
> [...]
>
> Niestety wygl±da to na normalny, choæ nieco przyd³ugi powrót do normy.
>
> Aby siê zbyt wiele nie rozpisywaæ, u mnie wentylator na tylnej
> sciance, dmucha do ¶rodka, poprzez rurê o przekroju kwadratowym,
> zrobion± w³asnorêcznie z tektury, zamocowan±(obejmuje)na wentylatorze
> a otwór w tym kominku (wewnêtrzny wylot) ustawiony jest na wprost
> wentylatora procesora.
>
> Rezultat - temperatury jak u Ciebie zjecha³y o 15 stopni czyli z 45-49
> na 31-34, a w stresie na max 50. Powrót z stresu do normalnej
> temeratury trwa od 1 do 2min ! Temperatura otoczenia 21 stopni.
No to jedank op³aca siê ró¿nica du¿a i w stresie pewnie o wiele ciszej
> PS
> Je¿el by¶ sobie zrobi³ tak jak opisa³em, to jeszcze warto daæ
> przes³onê pomiêdzy wylotem powietrza z zasilacza a wlotem wentylatora
> dmuchaj±cego do ¶rodka - w postaci przyklejonej tekturki odchylaj±cej
> strumieñ wydmuchiwanego powietrza w górê, to daje zwykle dodatkowe 3
> stopnie !
No dziêki bo zastanawia³em siê, czy ju¿ mo¿e nale¿a³oby daæ nowej pasty.
Ja mam u góry obudowy wentyl, który wyci±ga powietrze a dodatkowy
kana³ do wdmuchiwania powietrza mo¿e te¿ spróbuje zrobiæ.
Ale generalnie chcia³em siê upewniæ, ¿e wszystko jest ok.
Dziêki :)

Pozdrawiam
             Krzysztof Wo³oszka
             Tlen: KWoloszka