Sil0680A - mam maly problem moze ktos sie z tym spotkał

Autor: RobertC <tazuj76_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 11:42:21 MET

Co jakiś czas kontroler na Silicon Image PCI (2 napędy WD 120GB 8MB cache)
odrzuca napęd (dropped) 1 lub 2-gi. Oba dyski chodzą w mirrorze Sprawują sie
ok, do czasu gdy nie obciążę macierzy. Sprawdzałem z innymi bliźniaczymi
dyskami i cięgle to samo. Kontroler tez zmieniałem na inny bliźniaczy bez
zmian po obciążeniu macierzy 1 lub 2 dysk odpada od niej. Może to ten duży
cache? Miał ktoś podobny problem?
Raz zdarzyło mi sie ze oba dyski zgubiły dane i nie był to jeden plik tylko
oba straciły wszystko.
Kupiłem ten Kontroler by sobie ułatwić robienie kopi (mirro) czyli o nich
zapomnieć a tu taka niemiła niespodzianka :/

Robert