Re: NFZ - przeniesienie danych

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 09:27:10 MET

Użytkownik "Andrzej" <aolech@vp.pl> napisał w wiadomości
news:dvb62c$4ml$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich.
> Nie wiem czy na dobrą grupę, jeśli nie to prosze mnie ochrzanić :)

No to ochrzaniam, to jest NTG - ta grupa zajmuje się wyłącznie sprzętem
komputerowym bez oprogramowania

> Prowadzę obsługę gabinetu stomatologicznego (Pakiet Świadczeniodawcy)
> od
> 2004r.
> Problem polega na tym, że muszę przenieść całość na innego kompa, inna
> partycja (teraz jesc C), inne wszystko...
> Jeśli ktoś "siedzi w temacie" i wie jak to bezboleśnie przewalić nie
> tracąc
> danych
> i oczywiście nie wpisując od początku wszystkiego to proszę o poradę.

Więc musisz się udać na inną grupę, jako, że masz OE 6.0 to
prawdopodobnie masz windows XP. Grupy odnośnie tego systemu operacyjnego
to np:

ms-news.pl.windowsxp
alt.pl.comp.os.windowsxp

Ale zanim tam napiszesz, opisz jaki system plików masz na dysku, czy
partycja skompresowana, czy szyfrowana itp.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!