Re: NFZ - przeniesienie danych

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 20:21:02 MET

Andrzej napisał(a):

> Prowadzę obsługę gabinetu stomatologicznego (Pakiet Świadczeniodawcy) od
> 2004r.
> Problem polega na tym, że muszę przenieść całość na innego kompa, inna
> partycja (teraz jesc C), inne wszystko...
> Jeśli ktoś "siedzi w temacie" i wie jak to bezboleśnie przewalić nie tracąc
> danych
> i oczywiście nie wpisując od początku wszystkiego to proszę o poradę.

ja robilem takie przenosiny swobodnie na nowy komp
zrobilem to tak ze na nowym kompie zainstalowalem wszystko tak jak
trzeba tak jakby nowa instalacja, a pozniej podmienilem poprostu baze
jest to jeden plik dla jednego NFZ
masz tam jeszcze plik konfiguracyjny rumkat.ini w ktorym wpisujesz nazwe
tej bazy,
jezeli to dla ciebie za duzo roboty to moze zlec jakiemus informatykowi ?:)
bo to pewnie gdzies na slasku jestes bo z tego co wiem tylko na slasku
jest pakiet swiadczeniodawcy