Re: Karty dźwiękowe i wsp. Szumów

Autor: Macko <z.gbxnefxv_at_tzk.qr>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 09:01:00 MET

Marcin Narzynski wrote:

> Jeśli naprawdę ci zależy na usunięciu szumów, to wynieś przetworniki
> poza komputer. Podobno są gotowe zestawy, ale nie drążyłem tematu. W

Czesc, zgadza sie, ludzie robia sobie nawet sami karty dzwiekowe na USB:
mozna kupic pewnego scalaka ktory jest przetwornikiem DAC, do tego dorabia
sie zasilanie i troche innej elektroniki i za cene ok. 100-150 PLN (w
zaleznosci od jakosci uzytych elementow) dostaje sie zewnetrzna karte o
parametrach porownywalnych/a wiekszosc pisze ze lepszych, niz Audigy 2.

> Swoją drogą - zadziwia mnie tupet sklepów ineternetowych, które
> sprzedają pojedyńcze utwory muzyczne w formacie MP3. Toż to jakość
> porównywalna z nagraniem z Dolby C na kasecie magnetofonowej. A może
> i gorzej.

Nie demonizowalbym mp3 - zgadzam sie z PAndym, ze poprawnie zakodowany
dobrze zrzucony (EAC) material jest naprawde mocno nie do odroznienia od
oryginalu. Oczywiscie mowie o porownaniu CD-Audio (nagranego z MP3) z
CD-Audio (oryginal) na TYM SAMYM sprzecie muzycznym.
Ale zgadzam sie z Toba, ze to w przypadku sklepow internetowych nie ma
miejsca <lol>

Pozdrawiam!
Macko