Re: Karty dźwiękowe i wsp. Szumów

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 21:30:24 MET

> hm ...
> a nie można tego poprawić na własną rekę ?

Pojęcia nie mam. Nie znam się na tej dziedzinie. Myślę, że nie warto. Co z
tego, czy masz S/N na poziomie 75, czy 80 dB?

Jeśli naprawdę ci zależy na usunięciu szumów, to wynieś przetworniki poza
komputer. Podobno są gotowe zestawy, ale nie drążyłem tematu. W końcu i tak
jesteśmy zalani falą MP3, a MP3... no cóż - bylejakość wypiera dobre
standardy.

Swoją drogą - zadziwia mnie tupet sklepów ineternetowych, które sprzedają
pojedyńcze utwory muzyczne w formacie MP3. Toż to jakość porównywalna z
nagraniem z Dolby C na kasecie magnetofonowej. A może i gorzej.

Pozdrawiam
MN