Re: Athlon 2000 - OC

Autor: ttttttttt <tszz_at_poczta.fm>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 15:14:15 MET

Użytkownik "botanix" <botanix@master.pl> napisał w wiadomości
news:dv6pkl$dhd$1@ns.master.pl...

> Użytkownik "ttttttttt" <tszz@poczta.fm> napisał w wiadomości

> uwirz mi, nie myle się.

w praktyce twoje twierdzenie bierze w łeb
przy fsb wyzszym niz 200 u mnie jakos bez podnoszenia napiecia sie komp
uruchomic nie chce
nie jest to wina pamieci a pozatym taktowanie jest o wiele nizsze od
nominalnego i jak wyzej napisalem nie pyka

--
[Abit nF7s+nB47J] [aMdXP-m 1.6@227x10 1,75v] [2x512ddr twinMOS 2,5 3 3 9]
[2xmAxtor 80gB] [enliGht 350w] [ultra 5ilence]