Re: Athlon 2000 - OC

Autor: ttttttttt <tszz_at_poczta.fm>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 11:03:26 MET

Budzik wrote:
> Witam
> Mam athlona 2000 (12,5 x 133) - chciałbym go ustawic na 9 x 200 tak
> zeby chodził z takim samym taktowaniem jak pamieci. Czy poza
> temperatura jest jeszcze cos na co powinienem zwrócic uwage? Czy
> tylko temperatura moze ewentualnie uszkodzic procka, czy jest cos
> jeszcze?

aha jeszcze jedna uwaga, znaczacy przyrost wydajnosci osiaga sie przez
podnoszenie FSB w przypadku Athlonow
a nie przez uzyskiwanie coraz to wyzszego taktowania, trzeba znalesc optimum
miedzy wysokim FSB a taktowaniem procka
wtedy mozna sie cieszyc wydajnym komputerkiem

--
[Abit nF7s+nB47J] [aMdXP-m 1.6@227x10 1,75v] [2x512ddr twinMOS 2,5 3 3 9]
[2xmAxtor 80gB] [enliGht 350w] [ultra 5ilence]