Re: XP Pro+LiteOn+backup na DVD-R = blad odczytu

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 13:55:38 MET

> Jezeli ktokolwiek wie, czy i jak da sie uratowac ta DVD, lemme know ;P

Spróbuj CDCheck programikiem, ale nie wiem jak radzi sobie z uszkodzoną
strukturą katalogów (używałem go tylko do płyt z "punktowymi"
uszkodzeniami, tzn. nie czytał się w którymś miejscu jakiś plik).
Sprawdź czy płytka jest nagrana do końca (tzn. naocznie, czy zmieniła
kolor do końca, czy nie), bo jeśli nie to niestety dane są stracone.

Spróbuj też odczytać płytkę pod linuxem (albo nawet total commanderem,
chociaż tutaj szanse są nikłe, bo korzysta z tych samych ustawień) na
przykład - może po prostu coś nie pasuje Windowsowi ze zbyt dużą liczbą
plików w katalogu albo coś takiego?

Nie wiem czy Easy Recovery potrafi czytać dane z płytek...

PS. W takim przypadku weryfikacja z Nero byłaby bardziej niż wskazana
przy nagrywaniu, szkoda, że z niej nie skorzystałeś.