XP Pro+LiteOn+backup na DVD-R = blad odczytu

Autor: <przem.sik_at_orange.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 01:36:04 MET

Witam.
Troche na goraco, ale postaram sie wyjasnic wszystko po kolei.

Sprzet:
Ath 2,5 GHz
256 RAM
LiteOn DVDRW SHW-16H5S

Soft:
WinXP Prof SP1 (przed formatem SP2)
Nero OEM 6.6.0.17

Opis:
Siostra, SpySherrif, backup, format. Wiem, mozna sie tego trojana
pozbyc recznie, ale pomyslalem sobie, ze trzeba i tak partycje zrobic
od nowa, bo te mi nie odpowiadaly. Backup na dwoch plytkach DVD. Mniej
wazny na TDK DVD-RW, bardzo wazny na Bulkpaq DVD-R. Wiem, powienienem
odwrotnie z tymi plytami zamieszac, no ale coz, stalo sie. Nagralem
plytki, sformatowalem kompa. Tedek poszedl milutko, 4GB softu
skopiowaly sie w 4 minuty.
Z ta druga plytka mam problem. Struktura katalogow wyglada +/- tak:

DVD
  |-dir1
      |-masa plikow i katalogow

  |-dir2
     |-jeszcze wieksza masa plikow i katalogow

Winda odczytuje pojemnosc plytki (2,43 GB zapisanego softu)
nieprawidlowo, powinno byc cos ~4 GB, odczytuje strukture tych dwoch
pierwszych katalogow poprawnie.
Przy probie wejscia do dir1 badz dir2 wyskakuje blad:

Dysk nie jest sformatowany

System Windows nie moze czytac z tego typu dysku. Dysk moze byc
uszkodzony lub uzywa formatu niezgodnego z systemem Windows.

Jezeli ktokolwiek wie, czy i jak da sie uratowac ta DVD, lemme know ;P

Z gory dzieki za pomoc, pozdrawiam.