Re: jaka karta na AGP x2 z troche nowszych?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 11:46:33 MET

> Hmm, wyczytalem, ze z AGP x2 kompatybilne sa 9200, 9500 i 9700.

Wez 9550 128/128 od Gigabyte'a. Cicha, chlodna, z dobrej jakosci
obrazem 2D, niezlym TV-outem, i na ladnym niebieskim laminacie ;D

> Pytanie tylko, czy warto dokladac kolejne setki zlotych do karty,
> z ktorej pewnie i tak nie wykorzystam potencjalu nawet 9200.
> Dalej przeciez mam rive tnt 2;) Sam juz nie wiem...

Przeczytaj:
http://www.playtool.com/pages/agpcompat/agp.html
Bedziesz wiedzial jakie karty pasuja.

A potem to juz tylko kwestia ceny. ;)

Tylko faktycznie unikaj FX 5xxx nie slyna ani
ze szczegolnie dobrych osiagow, ani tez z dobrej
jakosci obrazu.

Pozdrawiam,
Vituniu.