Re: komp na działce - głupie pytanie

Autor: Pete67 <pete67_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 09:01:57 MET

> ano wlasnei problem taki, ze tam nie ma mozliwosci dociagnicia pradu :(
> wiem, ze urzadzenie musi miec duza moc. Mam taka fantazje, zeby wyrwac sie
> z biura i chcialbym ja zrealizowac :)
> jak kazde marzenia, jest troche durnowate, ale mysle, ze sie uda. Z wasza
> pomoca oczywiscie :)
>
> pozdrawiam
> paichiwo

Ja bym zrobił tak...
Kawka gotowana na palniku gazowym.
Skoro to ma być TYLKO pisanie, to ljakiś leciwy laptop za 500zł kupisz
śmiałoi spełni on podstawowe zadanie.
Zasilanie to poprostu kupić zwykłe tanie ogniwka wodorkowe połączyćw wielką
baterie i ładować w domu .
bądź nawet podpiąć kabelki do samochodu...
A może akumulator zapasowy do bryki??

Na pewno nie kupował bym do tego celu generatora, chyba że znalazłby on
zastosowanie na działce potem.

Pozdrawiam