Re: praktyczne roznice wydajnosci miedzy CeleronemM a PentiumemM

Autor: <przem.sik_at_orange.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 02:15:52 MET

Nigdy, nigdy i jeszcze raz nigdy desktopowych prockow w laptopie!
Mialem ja P4 2,53 GHz w przenosnym komputerku... Mata chlodzaca AKASy
nie wyrabiala z nadmuchem powietrza.
Zeby chwile pograc (mialo to moje cudo jeszcze GF4 MX 440 + 1GB
RAM) w Counter-Strike 1.6 stawialem lapa na brzegach ksiazek, powietrze
nadmuchiwalem takim wielkim, pokojowym wentylatorem. To bylo lato. Zima
granie bylo w czapce i rekawiczkach przy otwartym oknie. O stawianiu
maszynki na kolanach moglem zapomniec: doslownie parzylo.