praktyczne roznice wydajnosci miedzy CeleronemM a PentiumemM

Autor: <kamil.walczak_at_gmail.com>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 22:15:32 MET

Witam

1. Przed wyborem swojego 1 notebooka chcialbym dowiedziec sie jak w
praktyce wyglada roznica wydajnosci pomiedzy ww procesorami. Przy
jakiego typu operacjach/programach/grach najbardziej uwidoczni sie
roznica ? Czy oplaca sie czekac, az laptopy z PentiumemM stanieja
(jestem w stanie przeznaczyc nie wiecej niz 4000 zl). Najtansze laptopy
z pentiumM widzialem za ok 3500 zl Toshiby, ale inne podzespoly byly
marne (256 ram, 40GB, zintegrowana karta).

2. Jak dotej pory najbardziej wpadl mi w oko:
HP Compaq nx8220 EK205EA (http://sklep.benchmark.pl/pelny_26475.html) -
tyle, ze celeron ;/
oraz
HP Compaq nx8220 PG800EA (http://sklep.benchmark.pl/pelny_18055.html)
- tutaj pentiumM, ale malo RAM i maly dysk .

Oplaca sie czekac az HP Compaq nx8220 PG800EA stanieje i bedzie mial
2x wiecej ramu i dysk ?