jaka karta na AGP x2 z troche nowszych?

Autor: Romeq <romeq_WYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 20:07:52 MET

Witam,

Nosze sie (jak niektorzy wiedza) z zamiarem kupna monitora LCD = DVI:)
Niestety, moja karta nie ma gniazda DVI, a plyta to Gigabyte GA6BX 2000 z
AGP x2:( W tej chwili mam WinFast-a Riva TNT 2 16MB.

Jaka karte moge kupic do tej plyty, zebym byl pewny, ze niczego nie spale, a
karta bedzie dobrze pracowala? Generalnie nie gram w gry, zwlaszcza nie gram
w quake'a i inne takie, gdzie mocne karty sa potrzebne, bardziej zalezy mi
na DVI. Wlasciwie gdyby nie LCD, to nawet bym karty nie wymienial;)

Wsrod czego moge szukac, najlepiej dokladne przyklady? Troche szperalem na
allegro, sprzedawcy pisali, ze karta zgodna z agp x2, a na www pisze, ze
tylko z agp x4.

Myslalem o FX 5200, TI 4200, ATI 9200, ATI 9550. Co z tego pojdzie na AGP
x2? Moze cos zupelnie innego? Chcialbym wydac dosc malo kasy ( ok. 100 do
160 (max 200) zl). No chyba, ze zaproponujecie cos naprawde wartego uwagi...

Pozdrawiam,

Robert