Re: dobry notebook z ekranem 12'1

Autor: Bartek <nie-ma_at_takiego.adresu.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 16:28:06 MET

W dniu 2006-03-13 13:32, Miro napisał(a):
> witam
> czy mozecie polecic jakiegos dobrego notka dla kobiety chodzi mi o to zeby
> byl lekki, maly, glownie bedzie na nim praca biurowa wykonywana inne
> zastosowania rzadko
> cena powiedzmy do 6-7 tys brutto no chyba ze znacie jakis lekki notek z
> wiekszm ekranem to tez bym prosil

Zobacz co ma do zaoferowania IBM w serii X. Do niedawna było X31 a teraz
pewno jest coś nowszego. Komputer ogólnie bardzo fajny dla ludzi
mobilnych. Dodatkowo warto dokupić docka do pracy w domu.

Dużo zalet a chyba największa to długi czas pracy na bateriach. Co do
wad to zasadnicza dotyczy karty graficznej - nie nadaje się do grania.

Pozdrawiam
Bartek