Re: monitor Benq taki dobry ?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 16:13:05 MET

mgs wrote:
> [...]
[...] było o BenQ

> W dziedzinie koloru największą zaletą MVA w stosunku do TN będzie
> nasycenie barw (nie będą "wyprane") i lepsza czerń (nie ciemna szarość,
> jak na TN), ważna rzecz przy zdjęciach, filmach, grach. Wadą będzie
> zapewne większe smużenie w grach (mimo dopalacza).

A jak tam serwis ? Czy jest tu ktoś, kto musiał serwisować tego typu
monitorki ? :> Podobnie jak sprzęt Acer'a ? :>

Dla porównania dodam, iż wymiana uszkodzonego NEC'a zmiescila sie w
jednym tygodniu (poniedzialek - wysylka od klienta, sprawdzenie, kontakt
z nec, wysylka nowego, w piatek klient ma nowy monitor. calosc bez oplat
ze strony klienta). Serwis CSS - IMHO jeden z najlepszych w Polsce. Żeby
nie było - serwisowałem tam więcej produktów, m.in APC, OKI.

pozdr.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/