Re: [NoWar!] AMD czy Intel, Intel czy AMD... Intel... nie chyba AMD...

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 15:28:16 MET

"Czajson" <rookie@rookie.cy> wrote in message
news:durs3a$9rs$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "radarek" <pyton0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Niewielka różnica temaratur jest między 630 a 670, więc nie sądzisz
> chyba,
> że bez wentyla 630 będzie spokojnie np konwertował DVD?

115W vs 84W Thermal Guideline, czyli roznica spora.

> Ja mam zamkniętą obudowę i tylko 2 wentylatory - procesor i zasilacz.
> Temperatura dysku 35st, nie widzę sensu podłączania dodatkowego źródła
> szumu.

Widzisz, to jest spora roznica czy wentylator jest na procesorze,
czy na obudowie. Nie chodzi tylko o halas, ale wlasnie o koniecznosc
wywiewu. Jezeli procesor chlodzisz pasywnie to powietrze bardziej
zalega w obudowie i bez wywiewu sie nie obejdzie (chyba ze jakis
naprawde enegooszczedny procesor jak np. via).