Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 11:04:01 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Sun, 12 Mar 2006 11:35:23 +0100
is the real date, "Czajson" <rookie@rookie.cy> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Użytkownik "Tomasz Holdowanski" <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl> napisał w
>wiadomości news:bbl5121hnc0pvvnrhhapja960v39sns854@4ax.com...

>Nie wiem gdzie Ty widzisz problem, bo ja mam klawiaturkę na USB i to w
>dodatku bezprzewodową. I jakoś nie mam problemu z działeniem klawiatury bez
>Windowsa.
>Logitech UltraX

Pewnie duzo zalezy tu od plyty i biosu, ale ja mialem dwa takie
przypadki. Fakt, ze komputery najnowsze nie byly. Inna sprawa, ze
klawiatura i mysz powinny miec swoje osobne gniazda. Dla swietego
spokoju.

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.