Re: "drgawki" myszki...

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 10:25:13 MET

> Optycznym się to zdarza częściej niż zwykłym. W przypadku
> myszy kulkowej jeszcze nie miałem przypadku, by mysz zaczęła
> rozpoznawać "wirtualny" ruch. "Wędrowanie" kursora w pewnych
> warunkach zdarza się natomiast optycznym myszom.

A ja właśnie częściej widziałem kulkowe, które cuda wyprawiały, np.
chodziły sobie po ekranie. :)
Na optycznych za to zdarza się, że kursor drgnie chwilę po zatrzymaniu
myszki (A4Tech), ale nigdy nie wyłącza wygaszacza (zapewne przez
przygaszenie światła, gdy się myszki nie rusza jest mniej czuła i nie
robi takich numerów ;) ).