Viewsonic vs Samsung

Autor: ptgrgn <ptgrgn_at_avantiradiowywalto.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 21:49:40 MET

Witam
Nosze sie z zamiarem kupna lcda 19+ cali
moja uwage zwrocily 2 modele:

Viewsonic VX2025wm:
http://www.viewsonic.com/products/desktopdisplays/lcddisplays/xseries/vx2025wm/

oraz Samsung SM-940MW
http://znak.pl/index.php?cid=209&scid=1437&prid=l19SamSM940MW

Ogolnie musi to byc panorama i musi byc ponad 19".
Samsung kusi tunerem TV, ale za zblizona cene kupie wiekszego, lepszego
pod wzgledem parametrow Viewsonica.
To co mnie odrobine zniechecilo to pewne zdjecie na temat Viewsonica:
http://img161.imageshack.us/img161/8505/bleeding8el.jpg

nie wiem czy jest prawdziwe, bo w sumie jest to zupelna nowosc, ale
zasialo ziarnko niepewnosci.

Czy warto ryzykowac VS czy jednak postawic na solidnosc Samsunga ?
A moze ktos znajeszcze lepsza alternatywe w tej kategorii??

Dzieki i pozdrwiam