Re: Gigabyte 6600GT z silentPipe - ktore?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 20:25:07 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Jacek Osiecki*, która zaskrzeczała:
> [...]

> Mam jeden wiatraczek oprócz zasilaczowego - powinien wystarczyć

Ten wiatrak w zestawie z kartą (czasem zresztą nie ma) nie jest
obowiązkowy, tylko właśnie na wypadek zbyt słabego przewiewu. Taka karta
grzeje się bardziej niż na aktywnym chłodzeniu, ale spokojnie to
wytrzymuje. Gorzej, że właśnie w budzie może być za gorąco, warto to
sprawdzić po zainstalowaniu.

> Hmm - wszędzie indziej jest drożej... Tutaj 551zł, w Komputroniku 589,
> w pcprojekt w ogóle nie mają VP, na allegro też drożej...

Bardziej do tej droższej piłem, tańsza jest jeszcze OK.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8