Re: Komp sie resetuje

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 17:16:40 MET

> A ja bym obstawiał właśnie program eMule... nie wiem dlaczego ale mi
> czasami daaawno temu robił takie psikusy.. może miałem jakąś trefną
> wersję.. nie wiem. Wiem natomiast, że pomagało wywalenie pliku, który
> się ściągał (może jakiś fake czy coś w tym stylu, choć powinno zdarzać
> się to raczej sporadycznie).

Dawne wersje eMule mogły mieć problem z niektórymi firewallami, ale to
przeszłość, dodatkowo jeśli pamięć jest felerna to zwykłe użytkowanie
(gadu-gadu, www) może nie spowodować resetu - dopiero programy
intensywnie używające pamięci (a do takich należy eMule, szczególnie że
powoduje też ruch na firewallu, antywirze i co tam jeszcze) powodują reset.