Re: Sprawdzenie LCD w sklepie - czym sie rozni ?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 16:53:35 MET
Message-ID: <dv44lg$ri4$1@news.lukawski.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

PaPi wrote:
>> Chce kupic monitor LCD.
>> W sklepach internetowych nalezy doplacic za mozliwosc sprawdzenia
>> pikseli.
>
> Bzdura.
> Kupuj i sie nie przejmuj gwiazdkami dla "frajerow".
> Kazdy sklep internetowy musi dzialac zgodnie z polskim prawem a daje ona
> mozliwosc kupujacemu na zwrot towaru w ciagu 10 dni od zawarcia umowy.
> Jak bedzie martwy piksel pakuj w karton i wysylaj do sklepu.
> http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/faq/#pytanie6

Owszem - tak powinno byc, ale z doswiadczenia wiem, ze nawet poważne
spolki akcyjne trzeba pozywac do sadu (lub 'straszyc'), by dochodzic
swoich praw w zakresie obslugi klienta.

W praktyce - bez wczesniejszych uzgodnien, moze po prostu skonczyc sie
na zmarnowaniu ogromnej ilosci czasu... Mail, telefon (najlepiej nagrac
rozmowe) wczesniej, czy nie beda sprawiac problemow i w 90% przypadkow
dotrzymaja slowa.

pozdrawiam

-- 
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/
Received on Mon Mar 13 17:00:20 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 13 Mar 2006 - 17:51:18 MET