PaPi wrote:
>> Chce kupic monitor LCD.
>> W sklepach internetowych nalezy doplacic za mozliwosc sprawdzenia
>> pikseli.
>
> Bzdura.
> Kupuj i sie nie przejmuj gwiazdkami dla "frajerow".
> Kazdy sklep internetowy musi dzialac zgodnie z polskim prawem a daje ona
> mozliwosc kupujacemu na zwrot towaru w ciagu 10 dni od zawarcia umowy.
> Jak bedzie martwy piksel pakuj w karton i wysylaj do sklepu.
> http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/faq/#pytanie6
Owszem - tak powinno byc, ale z doswiadczenia wiem, ze nawet poważne
spolki akcyjne trzeba pozywac do sadu (lub 'straszyc'), by dochodzic
swoich praw w zakresie obslugi klienta.
W praktyce - bez wczesniejszych uzgodnien, moze po prostu skonczyc sie
na zmarnowaniu ogromnej ilosci czasu... Mail, telefon (najlepiej nagrac
rozmowe) wczesniej, czy nie beda sprawiac problemow i w 90% przypadkow
dotrzymaja slowa.
pozdrawiam
-- Rafał Łukawski http://rafal.lukawski.pl/Received on Mon Mar 13 17:00:20 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 13 Mar 2006 - 17:51:18 MET