Re: Problem z kompem.

Autor: vs1981 <vs1981[no.spam>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 16:47:21 MET

> Zwróć uwagę nie tylko na stan kabli, sposób ich ułożenia
> i podłączenia dysków, ale też na to, żeby wszystkie wtyczki
> były dobrze dociśnięte. Zakładam, że masz wszędzie przewody
> 80-żyłowe. W razie wątpliwości kup nowy przewód i zamień.

Wg mnie to właśnie albo któraś żyła jest przetarta (zapewne czerwona), albo
jakimś cudem taśma podpięta jest na odwrót (co byłoby raczej cyrkowym wyczynem
przy taśmie 80 żyłowej) ;)
Miałem kiedyś podobny (choć nie identyczny) problem i uszkodzona była taśma.
Komputer chodzi głośniej, bo masz mało wydajne chłodzenie. Proponowałbym
przesmarować na nowo pastą rdzeń procesora.
Co do ruszania kablami - posłuchaj czy podczas ruszania kablami od zasilania
dysku nie wyłącza on się. Jeśli będzie wariował - wyjmij wtyczkę zasilającą dysk
i zaciśnij małym śrubokrętem poszczególne konektorki w środku wtyczki - przy
częstym odłączaniu lubią się one poluzować i wtedy komp również muli (o ile nie
wywala niebieskiego ekranu).
Pzdr :)