Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 12:29:16 MET

Saiko Kila <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał(a):

> I jest to problem też sprzętowo-softwareowy, który uwidocznił się
> niedawno po wejściu intelowskich maców. Niektóre z programów nie umieją
> czytać danych zapisanych przez swoje własne odpowiedniki na innej
> platformie! (np. QuickDraw)

.. nie wspominając o ms wordzie 6.0 (wersji pewien nie jestem, ale chyba ta),
który miewał problemy przy przenoszeniu z jednej kopii na drugą, w identycznym
systemie (w95 ?) na identycznym sprzęcie (rok szkolny 96/97, moja ówczesna
szkoła policealna, sprawdzone między co najmniej kilkoma maszynami).

Andrzej Kaczmarczyk.