Re: praktyczne roznice wydajnosci miedzy CeleronemM a PentiumemM

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 11:53:40 MET

Dnia 2006-03-13 11:38:12, encja *MadMan* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> O patrz, a myślałem że prądu podobnie ciągną... Zresztą Pentium M i tak
> jest oszczędniejszy i to jego bym chyba wybrał na procka w laptopie.

Bo ciągną...
Poza BatteryMark, gdzie raz wyraźnie wygrał P4, a raz Turion, oba
procesory wypadły niemal identycznie, wygrywając ze sobą naprzemiennie o
raptem kilka minut. Przy czym Turion jest wydajniejszy.

Ale mamy wolny kraj, każdy może wybrać, co woli :)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]