Re: komputer zawiesza się

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 07:52:35 MET

> Taka temperatura na niepodkręconym duronie jest niemożliwa. Wniosek - albo
> źle nałożona pasta, albo zły sensor, albo podkręcony procek. W 40st mogę
> uwierzyć ale nie więcej.

Jak najbardziej jest możliwa. Wprawdzie przy dobrze założonym chłodzeniu
powinna się zdarzać tylko w upały w stresie. ;)
Durony mocno się grzeją. Mój Duron 1000 osiągał właśnie 52-53 stopnie
przy dużej temperaturze zewnętrznej i obciążeniu, 40 stopni miewał na
starcie (w chłodne dni mniej - 32, 36).
Na identycznym chłodzeniu Athlon 2000 Palomino ma... takie same temperatury.