Re: Płyta pod "starego" athlona i sempron64?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 07:37:00 MET

Dnia Sun, 12 Mar 2006 19:50:01 +0100, Czajson napisał(a):

> Sempron będzie wolniejszy i będzie się bardziej grzał a tym samym będzie
> miał mniejsze zdolności OC.

OC w sumie najmniej mnie interesuje - liczy się cisza ;)

> Przy kwocie rzędu 440pln za używany procesor wybrałbym inną opcję - zmiana
> platformy na s.754. Za taką kasę można kupić Athlona64 3000+ s.754 w wersji
> BOX z radiatorem, a po sprzedaży swojej płyty dołożysz ze 100pln a może
> mniej i kupisz np Gigabyte K8NS lub ASUS K8N. O wiele lepsza inwestycja.

Hmm - teraz to już faktycznie mam zagwozdkę... Wyszło mi, że używany sprzęt
(barton mobile + gigabyte 6600GT z silentpipe + dysk, ram) wyjdzie zaledwie
300zł taniej niż nowy na PCI-e...

Z jednej strony 300zł to wiele nie jest. Z drugiej - 300zł piechotą nie
chodzi, a za parę lat pewnie i tak bez znaczenia będzie czy mam PCIe czy
AGP, czy socketA czy 754... Ech :-/

Przy okazji: Asus K8N chyba nie ma SATA-II? Jaką płytę najlepiej wziąć w
takim razie - bo dysk który chcę kupić to Samsung SP2004C...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004